2014. november 18., kedd

Petri József , Hegyközcsatár szülöttje

 Petri József.Fotó : Tóth Zsigmond

Petri József nyugalmazott fogtechnikusról lehet sokan nem tudják,hogy börtönben volt több évig. Petri Józsefet mint nagyon jó fogtechnikusnak ismertem.Eddig nem tudtam hogy az egykori SZVISZ-csoportnak volt a tagja.Letartóztatták és öt év börtönre ítélték.2008-ban a hegyközcsatári református templomban számolt be az életéről.Csak dicséretet érdemel Petri József nyugalmazott fogtechnikus ,Hegyközcsatár szülöttje '

Idézet a cikkből : “…Mint hegyközcsatár szülöttje bátran vállaltam és vállalom mindazt amit tettem, nem akarok úgy elmenni, kilépni a történelemből, hogy ne tudjátok meg rólam az igazságot, nekem ezért nincs szégyenleni valóm. A börtönben eltöltött évek megtanítottak  becsületességre, hitre és szeretetre, mert azok a  reformátusok és más vallású lelkipásztorok, akik ott voltak velünk gyerekekkel erre tanítottak bennünket és ez végig kísérte egész életemet, amire büszke vagyok és mindezek ellenére megtudtam maradni embernek …”- mondta Petri József.

Olvassa el a teljes cikket a hegykozcsatar.lapunk.hu - n '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése