2015. június 26., péntek

Egy Bihar megyei énekesnő nagyszerű sikerei

 

Majd egy évtizede annak, hogy a Paptamási Falunap egyik előadója, a fiatal – akkor még középiskolás diáklány – Mohácsi Brigitta elkápráztatta a közönséget kitűnő hangjával - írja Dérer Ferenc.

Már akkori írásomban – 2006ban – jeleztem, hogy egy igazi tehetség kibontakozásának vagyunk szemtanúi, ami be is bizonyosodott, hiszen Mohácsi Brigitta az elmúlt évek legsikeresebb bihari énekese lett. Feltűnése után állandó meghívottja volt a megyében szervezett különböző ünnepségeknek, ritka volt az a falu- vagy városnap Biharban, ahol Mohácsi Brigitta ne lépett volna fel. Közben elvégezte a zeneművészeti középiskolát, majd a nagyváradi állami egyetem zeneművészeti fakultásán a canto szakon diplomázott. Egy újabb nagy lépés következett életében, amikor a tavaly jelentkezett az akkori Nóta tv egyik válogatóján, így lett ma már egyik sztárja a magyar mulatószene műfajának.
Az elmúlt napokban Mohácsi Brigittával váltottunk néhány szót.
– A tévében sokszor látjuk, de Bihar megyében kevesebb a fellépése?
– Az utóbbi időben mindent megtettem annak érdekében, hogy az én általam előadott zenét minél többen megszeressék, és úgy érzem, ez sikerült is, hiszen nagyon sok tévéfelvételre vagyok meghívva. Valóban kevesebbet szerepelek Bihar megyében, de majdnem minden hétvégén vannak elfoglaltságaim, fellépéseim. Az elmúlt napokban fejeztünk be két videoklipet, melyet itt Váradon forgatott a SlágerTV stábja, két vadonatúj számot énekelek. Mondhatom, az eddigi nagy sikerű slágereimnek – a Szerenád, a Szeretem én a családom, a Csókot lopni stb. – méltó folytatása ez a két énekszám.
Magyarországon több vidéki rendezvényen is szerepeltem, olyan helyeken, ahová több mintegy 400 kilométert kellett utaznom. Tehát nem panaszkodhatom a fellépéseim miatt, csak hiányzik nekem a bihari településeken való szereplés. Június 27-én Nagyenyedre hívtak meg, aminek nagyon örülök, hiszen a Fejér megyei településen először fogok szerepelni, ugyanezen a napon az esti órákban Jákóhodoson szerepelek. Augusztusra is vannak már fellépéseim, bízom benne, hogy meghívnak a megyénkben szervezett városi, községi, falunapi rendezvényekre.
Új dalok
– Vannak újabb dalai? Melyek ezek?
– Azzal is tudok dicsekedni, hogy vannak új dalaim, kettő is. Az egyiknek a címe: Számolom vissza a perceket, a másik dal a Brigi itt van című, ezekből készültek a már említett videoklipek. Ezenkívül még lesz két videoklipem, ugyancsak két dallal, melyet augusztus 5-én veszünk fel. Az idén megjelenik az új CD-m is, s azzal biztatom a rendezvények szervezőit, hogy hívjanak fellépni. Az éneklést én szeretetből csinálom, életem nagy álma valósult meg, hiszen mindig is ez volt előttem, hogy énekes legyek. Mindez, úgy érzem, mára sikerült, hiszen ezt bizonyítják a sikereim is, számomra ez a legfontosabb az életemben, amikor énekelek, akkor vagyok a legboldogabb. A magyarországi kollégáim, akikkel együtt lépek fel, úgy érzem, szeretnek, mindenki elfogadott, a Sláger TV vezetői is. 

Forrás : Bihari Napló /pressdisplay.com 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése