2015. december 5., szombat

Eltávozott egy jóbarát,Szilágyi Béla

 
 Szilágyi Béla.Forrás : facebook.com

Megrendítő hírt olvashatunk a Facebookon : Eltávozott egy jóbarát,Szilágyi Béla hegyközcsatári lakos.Sokan ismerték,szerették Szilágyi Bélát.Őszinte részvétem a családnak ' 

"Ma reggelre Szilágyi Béla jóságos szive megszünt dobogni. Hűséges volt családjához, egyházához, barátaihoz, fiatalsága munkával telt el, sokat dolgozott a családjáért.
Álljon itt egy idézet a DOBSZÓ 2005 júliusi számának vezércikkéből, amikor az édesapjára emlékeztem akit 2005 június 7-én temettek el.
"Emberek, Ő meghalt! Béla fia kezének érintését... elvitte oda a csendes békességbe, mintegy tapintható emléket. Megnyugodott, örök időkre. Befejezésként, mit is mondhatok? a családnak... kivánok Istentől könnyű vígasztalódást."
Forrás : Sztankovics Gyula Facebook

Fájó szívvel búcsúzunk Béla bácsitól, egyházközségünk hűséges presbiterétől. A mi Urunk Jézus Krisztus szava erősítsen bennünket az elválás szomorúságában és vigasztalja meg gyászban maradt szeretteit: "Aki nékem szolgál engem kövessen; és ahol én vagyok, ott lesz az én szolgám is; és aki nékem szolgál megbecsüli azt az Atya." Ján.12, 26 Nyugodjon békében!
Forrás : Miklós Adél Facebook 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése