2016. április 20., szerda

Miért " sározzák egymást " a Bihari Hegyköziek ?

 
Forrás : facebook.com 

Régen írtam a blogomban,de "tollat" ismét kezembe vettem. Miért? Megdöbbentem milyen hozzászólásokat olvastam a Facebookon  a közelgő választások alkalmával bemutatott RMDSZ-s  képviselő jelöltekről.Utcaszéli,kocsmai hangulatban megfogalmazott vádaskodásokkal fűszerezett hozzászólások azt mutatják,hogy nagyon megváltozott a mentalitás az egykori szülőföldemen.

Hegyközcsatárban születtem,és ott nőttem fel szüleim válása után, három éves koromtól 15 éves koromig.Csodálatos élményekkel lettem gazdagabb az ott töltött 12 év alatt.Hegyközcsatári régi általános iskolában végeztem el a nyolc osztályt.Nagyszerű emberekkel voltam körülvéve.ezt joggal mondhatom,mert az 1960-as években voltam gyerek. Egy-két embert kivéve jól kijöttek a csatáriak egymással.A mai napig hálás vagyok a nagyszüleimnek,hogy ők neveltek fel.Nem is szólva a tanáraimról,akik szerettek,segítettek,tudva,hogy elvált szülők gyereke voltam.?Miért írok így?Mert így érzek,még több évtized távlatából is.

Feltettem a kérdést : Miért " sározzák egymást " a Bihari Hegyköziek ? Nem tudom,mert élek Hegyközcsatárban,sem a közelében.Nem tudom mi az alapja,ha van a vádaskodásoknak.A stílus háborít fel,mert kritikán aluli.Nem jól végezték a munkájukat?Váltsák le.Június 5-én megtehetik. Lehet érzékelni a feszültséget.Négy évvel ezelőtt is hasonló volt a helyzet,mert a két magyar párt " egymásnak estek".Ismét forrósodott a hangulat,mert többen " neki mennek " a jelölteknek.Ha elmúlik a választás,hangjukat alig lehet hallani.Ha van alapja a vádaskodásnak, álljanak elő,ha nem,hallgassanak.Miért kell "sározni" egymást nyilvánosan?Nem értem az okát.Nem lehetne " rendezni " az ügyeket személyesen?nem lehetne privát üzenetekben tisztázni a vádakat?Több kérdésre nem tudom a választ,csak rossz olvasni a hozzászólásokat a facebook.com-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése