2014. július 16., szerda

Kik lesznek a Hegyközi Napok sztárvendégei?

Hegyközcsatár és a környékén élők megszokhatták hogy augusztus első hétvégén a Kis-mezőben van megtartva a Hegyközi Napok.Van akiknek tetszik,van akiknek nem tetszik a rendezvény.Sokan kérdezik : Kik lesznek a Hegyközi Napok sztárvendégei? A szervezők tudják és a Hegyközcsatár Cetariu Facebook oldalon olvashatunk néhány nevet.A legnagyobb sztárvendég aki fellép , Kállay-Sanders András.
 
Kállay-Sanders András.Forrás : facebook.com

Kik lépnek fel még a Hegyközi Napokon?Néhány név : Children of Distance ,
Polgár Peti,  Natalia Selegean,Cripto,Kun Zsolt és mások.
 
Children of Distance 
Fénykép: Polgár Peti vagyok, zenés humorista, énekes, dalszerző.
A Stand up Comedy világában, sing up comedyzom, Varga Ferenc József kollégám rám is aggatta a Sing Up úr elnevezést.

A Danubius radio, majd a Class  FM  Morning  show  zenés  humoristája, parodistája voltam 2014-ig.

A Sebestyén Balázs, Vadon Jani és Rákóczi Ferenc vezette műsort színesítettem zenés anyagaival, és himnuszaival, valamint a Peti Hetes című rovatommal.

2014 elejétől már a TV2-n vagyok látható, a Frizbi – Hajdú Péterrel műsorban, ahol szintén aktuális vicces dalokat adok elő. 

Közösen léptem fel 3 éven át Ihos Józseffel, alias Kató nénivel, 2008 Szilveszterétől pedig önálló műsorommal szórakoztatom a zenés humorra vágyó közönség szemét és fülét, nagy sikerrel. 1 éve tagja vagyok a Beee Stand Up Comedy színpadnak, a csapattal folyamatosan találkozhattok Budapesten és vidéki helyszíneken is.
A zene mindig központi szerepet játszott az életemben, 15 éves korom óta rengeteg zenekarban játszottam, hol énekesként, hol gitárosként, hol basszusgitárosként, a zenei stílusok legszélesebb skáláját kipróbálva.
Mit mondhatnék még? Szeretek főzni, enni, utazni, kirándulni, és még sokan mások. Kedvenc zenei felállásom a szex-tett, szeretek szabira menni, de hetero vagyok, nyáron hekkerkedem a Balaton parton, szelíd gyerek vagyok, de a főnyereményt nagyon megütném! 
Polgár Peti  
  
Natalia Selegean.Forrás : facebook.com
Cripto-Guinness-World-Record.jpg 
Cripto 2014-ben a Guinness World Records diplomákkal.Forrás : hu.wikipedia.org
   
Kun Zsolt.Forrás : facebook.com 

Kik lesznek még ? A szervezők biztosan megírják és hamarosan megjelenik a hivatalos plakát '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése