2014. július 12., szombat

Lehet valaki öt éven át 76 éves?

 Lehet valaki öt éven át 76 éves? Elméletileg nem.Mégis lehetséges? Az egyik csatári anekdota választ adhat ...
 Öt évig 76 éves volt ...
Sokan nem szeretnének megöregedni. Szeretnék az idő kerekét megállítani.Nagyapámnak sikerült az idő kerekét öt évig megállítani.Elhatározta hogy megtréfálja a barátait és az ismerőseit.76 éves születésnapját ünnepelte barátai körében.Öt évig azt mondta a barátainak hogy 76 éves,akik hittek neki.Nem tűnt fel hogy a tavaly is 76 éves volt.Igen ,az otelló bor megtette a hatását.Meghívta az egyik legjobb gyermekkori barátját , a Károlyt.Eltelt egy-két óra a születésnapi ünneplésből amikor Károly megszólalt egy kis tűnődés után

Komám, te 76 éves vagy? - kérdezte nagyapámtól
Igen ,annyi vagyok - válaszolt nagyapám.
Komám hogyan lehetsz 76 éves amikor én 81 éves vagyok? - kérdezte Károly
Nagyapám megértette,hogy nagy bajban van.Nem felelt a kérdésre ,hanem kivárt egy kicsit ...
Komám, nem egy osztályba jártunk? - kérdezte Károly nagyapámtól.
De igen ' - válaszolta gyorsan nagyapám.
Albert , nem 901-ben születtél mint én ? - kérdezte egy kissé felemelt hangon Károly
Nagyapámnak nem volt mit tenni.Látta hogy a tréfa komollyá vállt ...
Igen, Károly egybeliek vagyunk ' Csak én megakartam megtréfálni a barátaimat - válaszolt nevetve nagyapám.

Ebben a pillanatban esett le a "25 banis " a társaság orra előtt.Nagy lett a derültség,a jókedv,mert senkinek sem tűnt fel hogy nagyapám csak 76 éves.Többé nem tudta megtréfálni nagyapám a barátait,mert 81. születésnap után jött a 82..Éveken át kérdezték nagyapámtól : Albert bácsi hány éves?Elmúlt már 76? A tréfából kedves anekdota lett ...
Forrás : hegykozcsatar.lapunk.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése