2016. november 2., szerda

Köszönet a több mint 70.000 kattintásért

Rendkívüli statisztikai eredményt ért a Hegyközi blogja : meghaladta a 70. 000 , vagyis hetvenezer kattintást.Ezt azt jelenti,hogy teljesen vagy részben a blogra kattintottak.Köszönet minden kattintásért '

Az első bejegyzést 2013 július 21-én írtam.Miért?Mert azt gondoltam,a közelgő Hegyközi Napok programját meg kell osszam mindazokkal akiket érdekel.Mi volna,ha megosztanám a híreket,fotókat és a videókat?-gondoltam.Elkezdtem írni a bejegyzéseket a blogba.Azt láthattam,hogy egyre többen kattintanak a blogomra.Nem tartozok a jó blogot írók közzé.Azt gondoltam,lehet sok hegyközit érdekel az amit írok.Sajnos kevés a híranyag,mert nem nagy térség a Bihari Hegyköz.A helyi sajtóban rendszeresen jelennek meg cikkek rólunk,melyeket összegyűjtök,és közlöm a blogba,ezért kattintanak rá.Sok információ, fotó,videó a Facebookból származik.Jó volna,ha többen írnának érdekes cikkeket,vagy osztanának meg fotókat,videókat,mert sok hegyközit érdekelhet.Többször elgondolkoztam,folytassam vagy ne.Nem szeretném cserbe hagyni azokat,akik rendszeresen a blogra kattintanak.Lehet így jutnak információhoz,de lehet valahol a nagy világban élnek,távol a Bihari Hegyköztől.Számukra fontos lehet a cikk.Rájuk nézve,úgy döntöttem,tovább folytatom,ha több mint két éve elkezdtem.

Osztom mentorom,Orendt Mihály sorait,mely a Hegyközcsatár 800 éves könyvében olvasható :
"Számomra a Bihari Hegyköz jelenti a szülőföldet, azt a helyet, ahol
bármikor, bármilyen körülmények között otthon érezhetem magam.
Olyan vidék ez, ahol a közeli erdőtől tiszta a levegő, ahol az emberek
köszönnek egymásnak és ahol a csendnek mondanivalója van.
Higgyünk önmagunkban, mert hitünk által, másokban is hinni
tudunk. És persze higgyünk embertársainkban, honfitársainkban, mert
a hit ereje az, ami leginkább erőssé és bizakodóvá fogja tenni életünket."

Köszönöm a sok kattintást.Köszönöm az elmúlt több mint két évet. Bárcsak sokáig olvasnák Hegyközi blogját '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése