2014. augusztus 4., hétfő

Hegyközi Napokról és Kállay-Sanders Andrásról

Személyesen nem tudtam minden eseményen részt venni a Hegyközi Napokon.Jó érzés volt otthon lenni és elbeszélgetni a rokonokkal,a barátokkal és az ismerősökkel.Csatáriaknak is meg vannak a saját örömeik és bánataik.Jobb volna ha szebb és jobb állapotba lenne Csatár és a környéke.Sajnos a pénz hiánya és egyéb okok miatt nem fejlődött kellőképpen a környék.

Vasárnap este 9-10 óra között készült a fotó a Kis-Mezőben

Hegyközcsatár a szívem egyik csücske,mert itt születtem és nőttem fel.A gyermekkorom ide köt.A Hegyközi Napok jó lehetőséget ad arra ,hogy hazajöjjek és egy kicsit széjjel nézzek.Szombaton és vasárnap nagy meleg volt.Többen nem bírták és hazamentek.Voltak aki estefelé látogatott ki a Kis-Mezőbe.Szombati események jól pörögtek.Kivétel Király Viktor elmaradt fellépése volt.Nagyon sokan várták.Többen zúgolódtak,mert nem fair play-nek tartották Király Viktort.El lehet képzelni hogy valódi ok lehet a lejárt útlevél,mert mással is megtörténhet.Miért nem intézkedtek hamarább? Nem tudjuk a választ.Király Viktor elnézést kért és azt ígérte hogy jövőre vagy máskor fellép Hegyközcsatárban.

A Hegyközi Napokról hamarosan megjelenik Tóth Zsigmond részletes tudósítása.Nekem tetszett a Hegyközi Napok eseményei melyen részt vettem.Kállay-Sanders Andrást nagyon vártam.Nem csalódtam benne,mert egy őstehetség.Elindult a nemzetközi hírnév felé.Nagyon nem kell szakembernek lenni,hogy megállapítsuk nagyszerű hangját és előadói tehetségét.Édesapja biztosan segíteni fogja szakmailag és biztos vagyok benne hogy Tolvaj Reni is a jó felé befolyásolja.Szinte mindent el tud énekelni.Lehet az is,hogy egy kissé elfogult vagyok.Nagyon jó volt ott lenni a koncertjén,mely rövid volt.Sietett az Érmellékre.Készítettem egy videót,mely minőségileg nem a legjobb,de koncert felvétel ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése