2017. július 4., kedd

Több mint százezren látogatták meg Hegyközi blogját ' Köszönet '

A Hegyközi blog történetének egyik fordulópontja,vagy kiemelkedő statisztikai adata : több mint százezren látogatták meg a blogot ' Köszönet'

Mikor elindítottam Hegyközi blogját ,nem gondoltam volna,hogy népszerű lesz. A blog célja,közismerté tenni a Bihari Hegyközt, megosztani információkat,eseményeket.Többé-kevésbé eddig sikerült, mert igyekeztem lépést tartani az idővel és az eseményekkel.Volt időszak amikor technikai ok miatt nem tudtam bejegyzést közzé tenni.Sokan látogatják a blog Facebook oldalát.Azt mondhatom,eddig eredményes volt az igyekezetem.Nem könnyű lépést tartani az eseményekkel,mert egyedül szerkesztem a blogot szabadidőmben.Valószínű,javítani kell a blogon,de ez még a jövő kérdése.A Bihari Hegyköz nem nagy kiterjedésű tájegység,tehát sok olvasója nem lehet,de a számok tükrében elismerés a százezres tátogatás.Amerikától Európáig olvassák,vagy megnézik a blogot azok,akiket érdekel a Bihari Hegyköz.Összefoglalva : nagy megtiszteltetés számomra,hogy a blogomat olvassa.Köszönet érte '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése