2017. március 19., vasárnap

Tisztújító gyűlések Nagyszántón,Kisszántón,Biharszentjánoson és Borson

"Nagyszántó helyi RMDSZ-szervezet március 17-én (péntek) 17 órakor helyi beszámoló és tisztújító gyűlést tart a helyi kultúrotthonban. Kisszántó helyi RMDSZ-szervezet március 17-én (péntek) 17.30 órakor helyi beszámoló és tisztújító gyűlést tart a helyi kultúrotthonban. Biharszentjános helyi RMDSZ-szervezet március 17-én (péntek) 18 órakor helyi beszámoló és tisztújító gyűlést tart a helyi kultúrotthonban. Bors helyi RMDSZ-szervezet március 17-én (péntek) 18.30 órakor helyi beszámoló és tisztújító gyűlést tart a helyi kultúrotthonban. Bors körzeti RMDSZ-szervezet március 17-én (péntek) 19 órakor helyi beszámoló és tisztújító gyűlést tart a helyi kultúrotthonban."
Forrás : Bihari Napló/pressdisplay.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése