2016. december 29., csütörtök

Két csatári találkozása Nagyváradon

Véletlenül találkozott két csatári a nagyváradi volt Kishídon,ma Szent László híd.Miről beszéltek?
- Szia '
- Szia '
- Régen láttalak .
- Hogy vagy ?
- Jól.
- És te ?
- Én is jól vagyok.
- A család egészséges?
- Úgy nagyjából .
- Gratulálok az unokákhoz '
- Köszönöm.
- Mi van Csatárban ,mert sokan haltak meg ebben az évben ?
- Sokat dolgoznak,stresszben élnek,máskülönben ritkán járok haza.És te ?
- Én néhányszor voltam ebben az évben.
- Ne haragudj,de mennem kell '
- Nekem is '
- Majd legközelebb többet dumálunk .
- Jó.Rendben.
- Szia.
- Szia.

Rohanó világban élünk.Talán mi is hasonló módon röviden beszélünk az ismerőseinkkel,mert ez a szokás.A két csatári gyorsan tovább rohant.Az egyik csatári a Bémertér/Regele Ferdinand ,a másik a Szent László/Unirii tér felé sietett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése