2016. december 18., vasárnap

Kicsoda Szabó Kinga és a Mosoly Kommandó csoport ?

Thurzo Zoltan Official fényképe. 
Szabó Kinga.Forrás : Thurzó Zoltán Official Facebook 

2016-ban többször olvashattunk a Mosoly Kommandós csoport  vezetőjéről,Szabó Kingáról.Siterben több esemény szervezője,aki nagyon szereti a munkáját.Az egyik cikkben azt írtam "Bárcsak több Szabó Kinga lenne a Bihari Hegyközben ". Az a jó,hogy több Szabó Kingához hasonló jó szervező tevékenykedik a mi térségünkben.Az érzésem ,több jó szervezőre volna szükség,akik megmozgatnák a közösségeket.Vannak szervezők,akikre sok feladat hárul,szinte " éjjel-nappal" dolgoznak,hogy az esemény sikeres legyen.Elismerően szóluk a munkájukról,mert kiérdemlik.és megérdemlik.

Kicsoda Szabó Kinga?Ezt olvashatjuk az önéletrajzában : 

" Szabó Kinga - a "Mosoly Kommandó" vezetője mutatkozik be most NEKTEK pár gondolatban!

1987 március 27.én születtem Nagyváradon.

Tanulmányi éveim alatt egy nagyváradi gyermekotthonban gyakorlatoztam, innen rendszeresen hoztam haza gyerekeket hétvégenként és vakációban, ezzel egy időben hétvégenként, Síterben gyerekfoglalkozásokat tartottam illetve vasárnaponként a síteri református egyház parókiáján foglalkoztam a kisebb gyerekekkel amíg a szülők a templomi istentiszteleten vettek részt illetve évről évre besegítettem a Síterben zajló vakációs bibliahét előkészületeiben és lebonyolításában.

Tanulmányaim befejezése után önkéntesen dolgoztam egy nagyváradi játszóházban, ezt követően pedig egy családi vállalkozás megalapítása után Síterben újra lehetőségem nyílt teret és időt biztosítani a faluban élő fiatalokkal és idősekkel való foglalkozásra.

2015 decemberében a Mosoly Kommandó akció keretén belül melynek mottója „Ha jót teszel, légy hálás érte.” (Lev Tolsztoj), jótékonysági mézeskalács sütést szerveztem azzal a céllal, hogy rajtam kívül mások is megtapasztalhassák azt a csodálatos érzést amikor önzetlenül tudunk segíteni és mosolyt csalni mások arcára. :)

Tanulmányaim:

2011-2013: Magiszteri képzés- Vallástudományok
Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad, Románia

2009-2011: Magiszteri képzés- Európai szociálpolitikák
Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad, Románia

2006-2009: Szociális munka
Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad, Románia

2002-2006: Érettségi/ Divattervezés- képzőművészet
Művészeti Liceum, Nagyvárad, Románia

1994-2002: Síteri általános iskola 

Forrás :Thurzó Zoltán Official Facebook  

Kik alkotják a Mosoly Kommandót ? Ezt olvashatjuk róluk : 

Jelmondatuk: "Ha jót teszel, légy hálás érte." Lev Tolsztoj
A Mosoly Kommandó 2015.12.12-én alakult, Szabó Kinga vezetésével, Síterben.
Többnyire helyi gyerekekből, fiatalokból, felnőttekből és idősekből ( 3-81 éves korig) áll a csoport melynek állandó tagjainak száma körülbelül harmincra tehető de ez folyamatosan bővül!

Eddigi tevékenységeink:
Mézeskalács sütés (650 darab melyeket A Szent Ferenc Alapítványt gyermekotthonaiban, a Caritas Catolica által működtetett idősotthonokban illetve egyházaknál osztottunk szét.)
Tojás festés (közösen festettük és díszítettük húsvétra a tojásokat)
Anyák napi képeslap készítés
Sütemény versenyen való részvétel (Közösen elkészített süteménnyel.)
Gyermeknapi rendezvény lebonyolításában való részvétel
Jótékonysági fesztiválon való részvétel
Kirándulások szervezése
Célunk, hogy mosolyt csaljunk az emberek arcára, segítsünk ahogyan, ahol és amiben tudunk!"

Forrás :Thurzó Zoltán Official Facebook 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése